Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria dels Premis Concurs d'Il·lustració IBDona per l'any 2025

Atorgar premis derivats del "Concurs d'Il·lustració IBDona" amb motiu del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona per a l'any 2025, en el marc de les actuacions previstes en l'apartat o) de l'article 3 de les Bases reguladores generals

Codi SIA

3173138

Persones destinatàries

Persones físiques amb residència a les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors a partir de la data en què hagi finalitzat el de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Poden optar als premis del "Concurs d'il·lustració IBDona" les persones físiques amb residència a les Illes Balears.

Documentació a presentar

La persona sol·licitant ha de presentar:

a) El formulari de sol·licitud signat (annex 1) que recull les dades de les persones físiques i el seu representant legal, si cal.

b) Fotocòpia del DNI o NIE.

c) Certificat d'empadronament actualitzat de la persona participant que acrediti la seva residència a les Illes Balears en el moment de la presentació de la sol·licitud.

d) En el cas que la persona participant sigui menor d'edat o tutelat, s'haurà de presentar també DNI o NIE del seu representant legal junt amb una còpia de llibre de família o partida de naixement o document que acrediti la tutela o curatela, segons el cas.

e) Una declaració responsable de no haver sol·licitat ni rebut cap altre ajut o finançament per a la mateixa finalitat de qualsevol administració pública o ens públic o privat (annex 2).

f) Una declaració responsable sobre el compliment de les condicions generals per rebre subvencions (annex 3)

g) Una declaració de veracitat de dades bancàries (annex 4).

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

30 naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Tel.: 971178989

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar