Requisits
Poden optar als premis del "Concurs d'il·lustració IBDona" les persones físiques amb residència a les Illes Balears.
Documentació a presentar
La persona sol·licitant ha de presentar:
a) El formulari de sol·licitud signat (annex 1) que recull les dades de les persones físiques i el seu representant legal, si cal.
b) Fotocòpia del DNI o NIE.
c) Certificat d'empadronament actualitzat de la persona participant que acrediti la seva residència a les Illes Balears en el moment de la presentació de la sol·licitud.
d) En el cas que la persona participant sigui menor d'edat o tutelat, s'haurà de presentar també DNI o NIE del seu representant legal junt amb una còpia de llibre de família o partida de naixement o document que acrediti la tutela o curatela, segons el cas.
e) Una declaració responsable de no haver sol·licitat ni rebut cap altre ajut o finançament per a la mateixa finalitat de qualsevol administració pública o ens públic o privat (annex 2).
f) Una declaració responsable sobre el compliment de les condicions generals per rebre subvencions (annex 3)
g) Una declaració de veracitat de dades bancàries (annex 4).
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
30 naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Administració i Gestió Pressupostària
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Administració i Gestió Pressupostària
Tel.: 971178989